در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام اردیبهشت ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

نقص و اشکالات آئین‌نامه های دولت برای استخدام معلمین حق‌التدریس باید رفع شود

نقص و اشکالات آئین‌نامه های دولت برای استخدام معلمین حق‌التدریس باید رفع شود
عضو کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس درباره اشکالات و نقص آیین‌نامه مصوب دولت برای استخدام معلمین حق‌التدریس توضیح داد.

به گزارش قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگوی با تسنیم در پاسخ به این سوال که اشکالات آیین‌نامه های دولت برای استخدام معلمین حق‌التدریس شامل چه گزینه هایی است؟ وی فرمود: به استناد مصوبه مجلس در مورخه ۱۳ شهریور ۹۷ دولت  به این موظف شد که طی دو ماه آیین‌نامه استخدام معلمین حق‌التدریس را تدوین نماید که این کار، هشت ماه نیز به طول انجامید و پس از این همه تاخیر در تدوین این آیین‌نامه، آنچه در دولت مصوب شده ، با آن چه در کمیته کارشناسی با حضور دو نماینده مجلس و نمایندگان آموزش و پرورش، سازمان استخدامی و اداری و برنامه و بودجه مصوب شده است، تفاوت دارد.


وی فرمود: آیین‌نامه تصویب شده دولت برخی موارد را تغییر داده و آنچه در کمیته کارشناسی تعیین شده ، نیز مدنظر قرار نگرفته است، بنابراین مقرر شد تا مجدد این اشکالات برطرف شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس فرمود: در آیین‌نامه های دولت، موضوع الزام به دریافت حقوق از منابع دولتی مطرح شده است که مجلس با آن موافق نبوده ، همچنین اسم نیروهای خرید خدمات را نیاورده‌ و برای مربیان و معلمان پیش‌دبستانی اسناد دولتی خواسته‌ شده اما بیشتر آنها از مدیران مدارس حقوق میگیرند و امضا می‌دادند و اسناد دولتی در اختیار نداشتند که با اعمال آن، جمع زیادی حذف خواهند شد، در همین رابطه در آیین‌نامه دولت آمده است حداقل دوره آموزشی باید یک ساله باشد و با توجه اینکه افراد ۵ سال حق جابه جایی به شهر‌دیگر‌ را نخواهند داشت به ۱۰ سال افزایش یافته است.
احمدی لاشکی فرمود: نمایندگان مجلس اعتراض خود را نسبت به آیین‌نامه دولت درباره استخدام معلمین حق‌التدریس را به رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات ارائه نمودند و باید تا رفع نواقص و اعمال اصلاحات در حال حاضر متوقف بماند.

منبع : خبرگزاری تسنیم