در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام فروردین ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

ایجاد کسب درآمد برای 700 زندانی با ایجاد اشتغال در زندان

ایجاد کسب درآمد برای 700 زندانی با ایجاد اشتغال در زندان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان خراسان جنوبی، مدیر کل زندانها و اقدامات تربیتی و تامینی استان  خراسان گفت: این افراد در نیمه اول امسال با کسب درآمد هفتصد زندانی در ایجاد اشتغال در زندان ، که با اشتغال در کارگاههای تولیدی، صنعتی، خدماتی و مزارع کشاورزی زندانهای استان به صورت ماهانه حق الزحمه دریافت می کنند. 


هاشمی افزود: از این تعداد زندانی ۶۴ نفر ازآنها در کارگاههای صنعتی، ۱۲۹ نفر از آنها در کارگاههای خدماتی، ۱۱۹ نیرو در مزارع کشاورزی و ۱۱۵ زندانی نیز در کارگاههای صنایع دستی در زندان ها و ۲۸۱ زندانی نیز در مراکز تولیدی داخل شهر مشغول به انجام فعالیت هستند .
وی ایجاد اشتغال و حرفه آموزی را در راس برنامه های اصلاحی و تربیتی در زندان دانست و فرمود: در این راستا اداره کل زندانهای استان خراسان جنوبی با راه اندازی مراکز فنی و حرفه ای در زندانهای استان و ایجاد کارگاه های اشتغال و حرفه آموزی ، زمینه های حرفه آموزی و اشتغال را برای زندانیان فراهم نموده است .
مدیر کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان خراسان جنوبی از بیکاری به عنوان مهمترین موضوع و دلیل ارتکاب جرم یاد کرد و فرمود: همه نهادهای دولتی باید در زمینه ایجاد اشتغال و حرفه آموزی زندانیان به سازمان های  زندانها کمک کنند تا موجب بازگشت عزتمندانه زندانیان به جامعه پس از آزادی فراهم شود.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما