در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام فروردین ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

جذب عضو هیأت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی

جذب عضو هیأت علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی
شروع فراخوان جذب عضو هیأت علمی در دانشگاه‌ های آزاد تا آخر آبان ماه جاری از طریق وبسایت این دانشگاه به علاقه مندان اعلام می‌شود.

به نقل از ایسنا، با توجه به این موضوع که ۳۷ سال از تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی گذشته است، تعداد زیادی از اساتید و پیشکسوتان این دانشگاه در حال بازنشستگی می باشند به همین منظور دانشگاه آزاد برای تامین نیروی انسانی در قسمت اعضای هیأت علمی تا آخر آبان ماه جاری اقدام به انتشار فراخوان جذب هیأت علمی خواهد کرد.


جناب دکتر محمد مهدی طهرانچی در رابطه با این موضوع به ایسنا گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش دارد تا سال ۱۴۰۴ به انتخاب اول دانشجویان تبدیل بشود در نتیجه باید این اساتید دانشگاه سرآمدان در حوزه دانشگاهی باشند و حضور در دانشگاه آزاد اسلامی را به دانشگاه‌های دولتی ترجیح دهند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی فرمودند : این فراخوان تا پایان آبان ماه اعلام می شود اما هنوز در مورد تعداد جذب نیرو، تصمیم لازم را نگرفته‌ایم و قصد داریم جریان ورود اعضای هیأت علمی به دانشگاه یک روند با طراوت باشد .
وی با بیان این موضوع در حال حاضر نسبیت استاد به دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی یک به چهل و سه است، وی فرمود: برای این دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت استاد به دانشجو یک به ۵۰ تعیین شده بود؛ ضمن اینکه در برخی از رشته‌ها همانند کشاورزی و علوم پایه این نسبیت به عدد یک به ۱۷ ویا ۱۵ نیز می‌رسد، بنابراین وضعیت دانشجو و استاد با توجه به شرایط هر رشته‌، متفاوت می باشد.

رییس دانشگاه آزاد با تاکید بر این موضوع که ما نخواهیم توانست اولویت‌های علمی را در جذب و پذیرش اعضای هیأت علمی نادیده بگیریم چرا که سازوکار جذب  این اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی همان ساز و کار شورای عالی انقلاب فرهنگی می باشد، ایشان افزودن: آیین‌نامه جذب این اعضا همان آیین ­نامه شورای عالی انقلاب فرهنگی است. اعضای هیأت جذب مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی بر حسب روند قانونی انتخاب خواهند شد و اعضای هیأت ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های پزشکی توسط وزیر بهداشت ودر سایر رشته‌های غیر پزشکی توسط وزیر علوم تعیین می‌شود.

منبع : خبرگزاری ایسنا