در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام اردیبهشت ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

نیازمندی کشور به جذب شصت هزار پرستار

نیازمندی کشور به جذب شصت هزار پرستار

 

نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ، معتقد است علی رغم ارائه دادن مجوز برای جذب کردن ۱۰ هزار پرستار، همچنان نیازمند جذب حدود ۶۰ هزار پرستار جدید در کشورمان هستیم.

به گزارش بازار کار جناب محمدحسین قربانی در گفت‌و‌گوی با فارس در رشت با بیان این موضوع که امروزه در همه دستگاه‌های اجرایی کشور کمبود و عدم نیروی انسانی وجود دارد،فرمودند: کمبود نیروی انسانی در تمام دستگاه‌های سیاسی، اجرایی، اجتماعی و فرهنگی وجود دارد اما باید این کمبودها تدریجاً در کشور رفع شود.
ایشان با اشاره به کمبود نیرو در حوزه بهداشت و درمان فرمود: بسیاری از پست‌های سازمانی در حوزه بهداشت و درمان،  پرستاری و هیات‌علمی ، فاقد از پست بوده و نیازمند به تزریق نیرو هستند.
نائب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به کمبود بسیار زیاد پرستار در مراکز بیمارستانی کشور گفت: کشورمان به‌ منظور رسیدن به استانداردهای پرستار موردنیاز در بیمارستان‌های کشور ، نیازمند حدود پنچاه تا ۶۰ هزار پرستار می باشد.
نماینده مردمی آستانه‌ اشرفیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که منابع مالی دولت در جذب کردن حداقل پرستار موردنیاز کشورمان نیز محدود است، فرمود: علیرغم محدودیت‌هایی، با همکاری کمیسیون بهداشت و درمان و وزارت بهداشت مجوز جذب ده هزار نفر پرستار در کشور داده‌شده است.
جناب قربانی با بیان این موضوع که مجوز جذب ده هزار نفر پرستار در کشورمان، بیشترین جذب نیرو در بین دستگاه‌های خدماتی و اجرایی در کشور محسوب می‌شود، افزود: اگرچه رقم جذب نیروی پرستار در کشور بالا می باشد اما این میزان جذب کفاف کشور را نمی‌دهد هرچند توانایی جذب یکباره پنجاه هزار نفر پرستار نیز مقدور نیست.
عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در خانه ملت با تاکید بر این موضوع که باید جذب نیروی جدید پرستار به صورت تدریجی و به‌صورت متوالی انجام شود، فرمود: باید دولت را مجاب نمود تا با ارائه مجوز لازم از طریق آزمون ها ، پرستاران موردنیاز در بیمارستان‌های کشور را جذب کرده و در خدمت بخش درمانی قرار دهد.

منبع : خبرگزاری فارس