در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام اردیبهشت ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

ایجاد شدن 1432 شغل درهفت ماه اول سال 98 برای مددجویان در ایلام

ایجاد شدن 1432 شغل درهفت ماه اول سال 98 برای مددجویان در ایلام

معاونت اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد ایلام فرمود: در ۷ ماهه اول امسال ۱۴۳۲ شغل با سرمایه‌گذاری ۴۸۳ میلیارد ریالی برای مددجویان جویای کار استان ایلام ایجاد شده است.


«روح‌الله سلیمانی» در گفت‌وگوی با ایسنا، با اعلام این خبر، فرمود: این میزان شغل از محل اعتبارات تبصره ۱۶ قانون بودجه ،ایجاد اشتغال زایی پایدار عشایر و روستایی، موسسه صندوق قرض الحسنه امداد ولایت،اعتبارات هم افزایی با صندوق کار آفرینی امید و بانک قرض الحسنه مهر ایران ایجاد شده است.
ایشان با اشاره به اینکه عمده ی اعتبارات اشتغال‌ زایی این نهاد در ماه مردادماه تخصیص داده شد، افزودند: براساس تجربیات سال‌های گذشته ، عمده فعالیت ایجاد اشتغال‌ برای مددجویان در نیمه دوم سال 98 صورت می‌گیرد.
معاون اشتغال زایی و خودکفایی کمیته امداد در استان ایلام فرمودند: بر امبنای برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در امسال حدود ۵۸۰۰ مددجوی جویای کار در استان ایلام صاحب شغل می‌شوند .
سلیمانی فرمود: بر این مبنا ۱۶۸میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته که نسبت به سال پیش از نظر تعداد سیزده درصد و از نظر اعتبارات نیز ۳۶ درصد افزایش یافت.
وی در ادامه فرمود: در سال 98 تسهیلات قرض الحسنه اشتغال موضوع تبصره ۱۶ قانون بودجه کشور نسبت به پارسال بیش از دو برابر افزایش داشت که قطعا باعث تحولات بسیار خوبی در وضعیت اشتغال مددجویان تحت حمایت این نهاد خواهد شد.

منبع : خبرگزاری ایسنا