در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام فروردین ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

مشمولیت خدمت سربازی طلبه‌ها با پایان تحصیلات در سطح یک حوزه انجام می‌شود

مشمولیت خدمت سربازی طلبه‌ها با پایان تحصیلات در سطح یک حوزه انجام می‌شود

  امروز

معاونت آموزش حوزه‌های علمیه برادران در استان زنجان گفت: تمامی طلبه‌ها پس از اتمام مقطع تحصیلات سطح یک حوزه می‌توانند تقاضای انتقال به سایر مراکز آموزشی اعزام و یا تخصصی به خدمت سربازی را داشته باشند.

جناب حجت‌الاسلام رضاعلی خلفی روز چهارشنبه در گفت و گوی با خبرنگار ایرنا، فرمودند: طلاب به طور معمول پس از اتمام تحصیلات در مقطع سطح یک حوزه در آزمون موسسات تخصصی شرکت کرده و در صورت پذیرفته شدن توسط مراکز به آن مراکز منتقل می‌شوند.

ایشان خاطرنشان کردند : امسال ۶۰ طلبه با این روند از حوزه‌های علمیه زنجان به موسسات و مراکز تخصصی و یا حوزه‌های علمیه دیگر شهرستان‌ها منتقل شدند.

ایشان در خصوص نحوه گذراندن مشمولیت دوران خدمت مقدس سربازی طلبه‌ها، نیز گفت: برای این مورد نیز متقاضیان پس از اتمام در مقطع سطح یک می‌توانند با اخذ معرفی‌نامه از حوزه ها به نهادهایی که اعلام نیاز داشته اند خدمت سربازی خود را به عنوان سرباز طلبه در آن مراکز بگذرانند.

ایشان فرمودند: طلبه‌ها در صورت ادامه تحصیل در سطح های بالاتر نیز می‌توانند به عنوان استاد - سرباز در مدارس سایر علمیه و یا حتی در دانشگاه‌های جذب شده و دوران مشمولیت خدمت سربازی خود را با تدریس در یا دانشگاه و یا حوزه، سپری کنند.

معاونت آموزش حوزه‌ علمیه برادران استان زنجان فرمودند: مجموع طلاب در حال تحصیل در حوزه‌های علمیه برادران استان زنجان ، یک هزار و دویست نفر بوده و در سال تحصیلی جدید نود طلبه در این حوزه‌های علمیه پذیرش شدند که تغییر چندانی نسبت به سال گذشته نداشت.

خلفی فرمودند: پذیرش طلاب در حوزه ها همه‌ساله از بهمن آغاز شده و ثبت نام متقاضیان حوزه نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود توجه به اینکه دوره‌های «اختبار و تثبیت» نیز از ماه تیر سال بعدی برای داوطلبان پذیرش‌ شده برگزار می‌شود تا دوره تحصیلی خود را به‌صورت رسمی آغاز کنند.

منبع : خبرگزاری ایرنا