در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام اردیبهشت ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

ایجاد 10 هزار شغل مختلف در استان گلستان

ایجاد 10 هزار شغل مختلف در استان گلستان

گلستان با تأکید بر اینکه 10،524 نفر در شش ماه اول سال جاری در سیستم ثبت نام ثبت شده اند، گفتند: موقعیت گلستان در ارائه امکانات روستایی در رتبه دوم قرار دارد.

به گزارش روابط عمومی ولایتی استان گلستان، سید منف هاشمی، در کمیته اشتغال والیتی که همراه معاون وزیر تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: "چهار کمیته ویژه در بانک های قراردادی با امکانات کم هزینه های روستایی در همکاری با ادارات اجرائی و بانک ها، با پرداخت وام از 12٪ به 82٪ ایجاد شد.

وی با اشاره به استخدام 21،563 نفر در 96 ساله، به یاد می آورد: "ایجاد 30،000 شغل در استان برای سال 97 پیش بینی شده است."

استاندار گلستان اظهار داشت که استان از نظر میزان امکانات پرداخت در کشور در سال 1997 در رتبه چهارم قرار گرفته است و گفته می شود مدیران و بانک ها بیشتر به پرداخت هزینه های امکانات توجه می کنند.

هاشمی تأکید کرد: ما اعتقاد داریم که اگر فرمانداران مسئول جذب این اعتبارات باشند، باید بانک هایی را که طرف های متعاهد هستند انتخاب کنند.

وی با قدردانی از بانک هایی که در راستای خدمات دولتی و مردم قرار دارند، اشاره کرد: "ما باید با کار کارشناسی و تقسیم کار درست کار کنیم تا اعتصاب جدی در قلمرو اشتغال ایجاد کنیم."

فرماندار گلستان تعیین کرده است که بانک هایی که اعتبارات سازمان های اجرایی را برای تأمین امکانات برای مردم تعیین کرده اند، می گویند که پول نقد ارائه شده توسط دولت، با توجه به توافق آژانس های اجرایی، باید در اسرع وقت به شرکت ها ارائه شود .

هاشمی خاطرنشان کرد: "همه اینها برای تسهیل کار است و ما امیدواریم که در دو یا سه هفته آینده تغییری در تحقق اعتبار مشاهده کنیم." "

معاون وزیر تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین اعلام کرد که درصد اعتبار والیاتی که در آن بود، 82 درصد بود و اعلام کرد که 100 درصد از اعتبارات را دو هفته آینده دریافت خواهد کرد.

سید حمید کلانتری، با اشاره به اینکه بانک های گلستان برای دو هفته آینده تخصیص کامل خود را دریافت خواهند کرد، افزوده است که استان برای تأسیسات اجاره دهنده و اسیران پنجمین کشور در رتبه پنجم قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری Tsenim .