در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام اردیبهشت ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

اختصاص 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی

اختصاص 1 میلیارد و 300 میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی

رئیس تعاونی ها، کار و رفاه اجتماعی تیرانا و کرون اعلام کرد که در نیمه اول سال جاری، تخصیص 13 میلیارد ریال برای وام وام در شهر اعلام شده است.

عباس دادخواه در مصاحبه ای با ایرنا گفت که 25 درصد اعتبارات به پروژه های مستقل و 75 درصد برای پروژه های پشتیبان اختصاص داده شده است.
با اشاره به این واقعیت که امکانات بازرگانی خانه های الحسنه در شهر تیران و تاج و تخت به 28 وظیفه اختصاص یافته به ظرفیت های منطقه اختصاص یافته است، گفت: پرورش زنبورداری، بسته بندی و عسل، قلم زنی، گرافیک، طراحی دکوراسیون منزل، تولید و بسته بندی تولید از زعفران، تولید قارچ، خیاطی، پرورش دام، پالپ چغندر، گواترا، سرکه و سرکه از جمله آنهاست.
دادخواه اعلام کرد که این اعتبارات در نیمه دوم امسال اختصاص یافته است و افزود که متقاضیان برای تأسیس بانکداری باید با فعالیت های خود در یکی از ادارات فرهنگ و راهنمایی، فنی و حرفه ای، صنعت و معدن و تجارت، فرهنگی میراث و جهاد کشاورزی برای رفتن و پرونده پرونده.
دادخواه اظهار داشت که توجیه اقتصادی این طرح در ارائه امکانات بانکی موثر است و افزود: تدوین جامع طرح اقتصادی و عرضه مدارک مورد نیاز توسط متقاضی منجر به نرخ سریع تخصیص اعتبار می شود.
رئیس تعاونی ها، اداره کار و رفاه اجتماعی تیرانا و کرونوس افزود که با توزیع تسهیلات تجاری خانگی، بیش از 1000 فرصت شغلی در منطقه ایجاد می شود.
سال گذشته، بیش از پنج میلیارد ریال تسهیلات استخدامی برای مشاغل خانگی در این منطقه اختصاص داده شد، که 90 درصد از این اعتبار را به خود اختصاص داد.
تیران و کرون، که بیش از 71 هزار نفر است، در 45 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارند.

منبع خبر: خبرگزاری ایرنا