در حال دریافت اطلاعات ...

فراخوان استخدام فروردین ۱۴۰۳

با ثبت نام در سامانه هوشمند استخدام از خدمات زیر بهره مند گردید.

ارسال اتوماتیک رزومه رزومه شما به صورت اتوماتیک برای کارفرمایانی که نیاز به شخصی با ویژگی های شما دارند ارسال خواهد شد.
دریافت استخدام های مرتبط دریافت تمامی استخدام های مطابق با رزومه شما، همراه با نمایش درصد مطابقت
ایجاد صفحه اختصاصی رزومه با ایجاد صفحه اختصاصی، رزومه شما برای تمامی شرکت ها و سازمان ها قابل مشاهده میباشد.

استخدام معاون وزير در امور تحقيقات و منابع انساني وزارت نیرو – 20 فروردین 98

نظر به اهمیت منابع انسانی و تحقیقات در دو صنعت حساس و زیرساختی آب و برق، وزارت نیرو در نظر دارد «معاون وزیر در امور تحقیقات و منابع انسانی» این وزارتخانه را بر اساس فراخوان عمومی انتخاب کند.
انتخاب معاون وزیر از طریق فراخوان عمومي، نشان‌دهنده بلوغ و توسعه‌یافتگی ظرفیت مدیریتی است. همچنين این روش با هدف توسعه دسترسی به حداکثر تعداد نیروهای انسانی شایسته، با دانش، فعال و باانگیزه است که داوطلب خدمت در این مسئولیت مهم نیز هستند.
انتخاب و جلب همکاری ارشدترين مدير منابع انساني و تحقیقات، به معناي عزم راسخ اين وزارتخانه براي تعميم دادن فرايند انتخاب مديران بر اساس روش فراخوان و اصلاح تدريجي سازوکارهاي انتخاب مدير در اين دستگاه است.
شرح وظایف و مسئولیت‌های «معاون وزیر در امور تحقیقات و منابع انسانی» به گونه‌ای است که علاوه بر مدیران باتجربه و صاحب دانش وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه که داوطلب خدمت در این سمت هستند – و به تبع در شرايط برابر با داوطلبان ديگر، اولويت خواهند داشت – بقیه دارندگان صلاحیت‌های عمومی و تخصصی که در سایر دستگاه‌ها خدمت کرده باشند نیز می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.
فراخوان برگزيدن «معاون وزير در امور تحقيقات و منابع انساني» براي وزارت نيرو بدان معناست که اين وزارتخانه با گستردن دايره انتخاب و جلب همکاری افراد شایسته، قصد دارد حفظ و ارتقاي ارزشمندترين دارايي خود (سرمايه انساني)، مديريت بهبود و اصلاح مهم‌ترين سازوکارهاي مؤثر بر بهبود عملکرد (رويه‌هاي اداري)، و هم‌چنين مديريت توسعه و استفاده از تحقيقات در اين وزارتخانه و شرکت‌هاي زيرمجموعه را به سطح بسيار بالاتري ارتقا دهد.

  • -
  • http://www.moe.gov.ir
  • -
  • -
  • -

نظرات و دیدگاه ها

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.